otrdiena, 2016. gada 16. februāris

Februāra vidus / Middle of February



 Laiks patiešām skrien vēja spārniem. Šķiet tikko taču tikai sākās janvāris, bet šodien kalendārs jau rāda februāra otro pusi.

Daudz laika krustiņiem un citiem rokdarbiem kaut kā nesānāk, bet es cenšos ik pa laikam pavirzīties mazliet uz priekšu sava lieldarbā Bridge of the hope no HAED!

Tā nu sanāca, ka vajadzēja to izplāt un es protams nenoturējos nofočējot cik tad nu tālu līdz šim esmu tikusi: 

Ak kā man gribētos, lai izšūšanai atliek vairāk laika manās ikdienas gaitās!


Un Nīderlandē mums pilnīgs pavasaris! Narcises man vienmēr liek klausīties burvīgo Jāņa Mediņa skaņdarbu Narciss! 


***


Time is flying so fast. It seems that like yesterday was the first of January, but my calendar shows me that it is more than half of February already! 


Somehow I do not have enough time to cross stitch, but still I try to find some moments to cross stitch my HAED Bridge of the hope. That's how far I am right now.


Oh... How would I like to have more time to cross stitch!


And yes, we have complete spring here in the Netherlands! Seeing daffodils always makes me listen to Latvian composer Jānis Mediņš piece Daffodil. Here is Youtube video of this marvelous musical jewel! Enjoy!





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru